mardi 5 juin 2007

Visages (Faces)

Voici quelque chose de différent : des autocollants "visage".
J'espère que vous aimerez !

Here is something different : faces stickers.
Hope you'll like it !



7 commentaires:

Lynn a dit…

These are so adorable!! I want to use these on my blog... may I??

Blabla a dit…

@lynn : yes of course ! Do whatever you want. The only thing is that i would be happy to see what you've done with it. But no obligation..

Anonyme a dit…

So cute!! Thank you!!

Marcinha a dit…

Adorei, uma graça!
Parabéns!

Anonyme a dit…

Here's all of my french,
Merci !!!!

Luckily, it fits this situation!
THese are just adorable!

Anonyme a dit…

Bonjour,
J'ai mis ton kit dans ma liste de freebies. A quand le prochain ?
Je me suis permise de te taguer sur mon blog pour te connaitre un peu mieux alors à bientot.

Anonyme a dit…

Wonderful article! That is the kind of info that should be shared across the net.
Shame on the seek engines for not positioning this publish upper!
Come on over and seek advice from my web site . Thanks =)

Visit my web-site - best cellulite treatment